dijous, 27 d’agost del 2009

Un dia a Cape Cod

Cansats del brogit de Nova York vam anar a cercar la pau a Nova Anglaterra. La primera parada va ser a Cape Cod, on la família Kennedy i molts bostonians van a passar les vacances.
Massachusetts, i concretament Cape Cod, es un lloc emblemàtic en la història dels Estats Units. Sembla ser que va ser a les seves platges on va arribar el Mayflower carregat de peregrins anglesos.
Com veieu, l'Andreu i l'Adrià van aprofitar per fer la primera remullada a l'Atlàntic.

2 comentaris:

  1. Hola Marta, Marc, Andreu i Adrià,

    Acabo d'arribar de vacances i m'he trobat amb un munt de missatges. No sé si el que t'escric t'arribarà (és la primera vegada que entro en un blog (que voleu que us digui... sóc molt antiquat...) De totes maneres em sembla genial aquesta idea d'ara fent un blog. Us estimo molt i penso molt en vosaltres.
    Bé, per acabar (estic treballant) només fer el comentari de que suposo que deuen ser ben pocs els Kennedy que van a passar les vacances aquí.

    Petons.

    ResponElimina
  2. Hola a tots! No sé gaire com funciona això dels blog. És la primera vegada que em poso. Malgrat que rebut moltes invitacions.
    Ara estic mirant les fotografies de Boston i Cap Cod. Es veu una zona molt verda. On ha de ploure bastant. Hi ha un gran contrast amb el nostre clima i paisatge mediterrani...

    ResponElimina